Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月18日星期四

試用報告:水感肌--多效潔面液

首先多謝Watson送出水感肌系列的東西俾我地試........
當中有一支叫多效潔面液既東東最吸引我,
洗面膏洗面奶就用得多
潔面液是什麼東東??真係未試過........
好.......立即開左黎試試先........

打開.....原來潔面液係透明既,無洗面膏同洗面奶咁「杰」,
所以倒出黎既時候要小心,唔好倒太多,五毫子份量已經足夠,
(味道不太重,但係有d似洗潔精味,不太吸引...)
加水起泡,真係比洗面膏容易起泡,

泡沫分量亦比較多比較細,
用泡泡按摩面再洗淨就可以喇........


返工既日子果醬只個搽防曬之後再拍上碎粉返工去,
放工回來用卸妝水抹一抹,
今次用呢支潔面液洗面,潔淨度不錯,
沒有乾燥感受,皮膚好似軟滑了,
感覺就係沒有洗面膏既乾巴巴,亦沒有洗面奶的笠笠感,
剛好在中間位置,很不錯。
至於是否真的有緊緻抗氧功效......真係要用耐d先知。
但係以$58/150ml來說已經是一支不錯的潔面液了........
我俾80分,
如果真係要講要改善既地方就可能係香味同個樽
(如果係泵裝會更好,唔洗驚倒得太多出黎)......

7 則留言:

  1. 你好快呀 ~
    我都係等下先.
    因為我習慣左 用晒手頭上的 skin care 才開新的來用~

    回覆刪除
  2. 我都未開呀, 我果支好似係爽膚水黎的....haahha "洗潔精味"...唔係卦...咁得人驚!!!

    回覆刪除
  3. ed.....
    我找來包包,幫手一齊用........

    回覆刪除
  4. Re:歡樂滿becca ,
    洗潔精味........少少似........

    回覆刪除