Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月26日星期五

試用報告: 水感肌--花蜜面膜

熱左幾日又凍番.......
明明安排了今日做mask咁凍,又想打退堂鼓......
依~~
記起了上次屈臣氏公關小姐送左可以加熱敷面既mask
可以試下喎.........


首先,做一個深層清潔既程序,
我用左biotherm 既mask,只需要5分鐘,
響呢5分鐘,我去左煲水加熱水感肌面膜.......
洗去biotherm之後,時間剛剛好,面膜暖暖的,可以開始喇。
打開一陣香味,感覺不錯,唔會太強烈,可以接受。
剪裁亦很貼面,不會太大......
精華分量剛剛好.....
最好既係好貼心咁敷面同時可以敷眼,
可以俾我休息下,好好享受做mask既時間,
令我更輕鬆,精華更吸引.......

敷左20分鐘.......
拍拍面,令精華再吸收........
餘下既就用水輕輕抹去........
好保濕喎........
但係有少少笠,比較適合冬天用。

真係唔講唔知,$58/12片,平均每片$4.8.......
咁平!!!!
買多盒俾媽咪,一盒俾奶奶用都好喎.........


7 則留言:

  1. 花蜜味好似唔錯bor~
    好乖女呀你,送比媽咪之餘仲送比奶奶~
    >3<

    回覆刪除
  2. daidai,
    花蜜味不錯呀,
    不太甜.....
    快d試......^^

    回覆刪除
  3. ed......
    試左新嘢同大家分享下,
    感覺好好......
    最開心係寫大篇嘢你地都會睇,
    會留言,所以愈寫愈開心.....
    最開心係你地唔介意我寫得唔好....
    我太愛你地喇......^^

    回覆刪除