Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月31日星期一

新產品試用--Sasatinnie 鮮果系列既水蜜桃角質更新凝膠

首先,多謝sasa送出
Sasatinnie 鮮果系列既水蜜桃角質更新凝膠給我試用。

我是典型混合性皮膚,不容易敏感,
平時只搽防曬再掃上碎粉就返工.....
試用了一次.......

一打開.......
個包裝真係好靚呀,
真係好係水蜜桃........
好得我心.......
(用完個瓶仲可以留黎裝野.....)

打開聞下先.....
微微既桃味,不太過份,好清新.......
質地好似BB食果d蘋果蓉.....

一於試用一下.......
取適量於微濕的掌心,塗上面再按摩......
好簡單既程序......
按下按下.......gel 變成一舊舊灰灰的東西.....
嘔心........是我的老化角質.......
用水沖一沖,洗乾淨.....
沒有乾燥的感覺.......
好似即時白了...毛孔細了...(有冇咁神奇????)
唔信,找來我家包包再試一次.......
佢真係白左........毛孔細左......
原來老化既角質令我們的膚色變得暗啞.......
之後再搽面霜真的比平時吸收........

好方便只需要一星期用一次就足夠...
(連包包都愛上)......
價錢亦十分吸引..$98/90g

4 則留言:

  1. 個外型好吸引呀 ~
    有冇其他款呢 ?

    回覆刪除
  2. 我之前抽草苺味架,好似隻隻都唔同功能,等我得閒又去sasa睇下先~

    回覆刪除
  3. ed...
    鮮果系列一套三款架,
    包括: 青蘋果嫩白冰涼凝膠、水蜜桃角質更新凝膠及士多啤梨乳酸嫩白保濕面膜.....

    回覆刪除
  4. daidai,
    真係好抵用,
    三款都係$98/90g.....^^

    回覆刪除