Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月31日星期一

Anpanman 玩具

ok 呢排出左好多麵包玩具........
又破費.........


仲有粒好可愛既糖.....
個玩具我只係開左個盒之後就放好.......
留俾第日我個寶寶玩......^^
我又發夢喇......

4 則留言:

  1. 我 C6 在 未有 馬騮們前,
    收藏左好多 ASTROY BOY的玩具,
    平時佢唔捨得拎出黎玩,

    點知而家,
    被 2隻馬騮玩到D ASTROY BOY殘呀 ~
    心痛死佢呢~

    回覆刪除
  2. ed....
    唔緊要啦,
    唔玩殘,邊有藉口買新的.......
    呵呵.....^^

    回覆刪除
  3. 我覺得麵包超人好多寶寶系列,但鬆弛熊就冇乜,我想要個鬆熊奶樽同口水肩呀!

    回覆刪除
  4. daidai,
    係呀,你話我有左BB唔買就真係幾困難......

    行開幫你睇下有冇鬆弛熊奶樽同口水肩吖.....^^

    回覆刪除