Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月5日星期三

My Birhtday Cake @ 2010

今年係結婚之後第一年既生日,
佢生日冇出去慶祝,我生日亦都冇出去慶祝,
包包一向係一個唔入廚房既人,
我生日佢居然自己煮左大蝦蕃茄意粉 + 煎牛扒俾我食,
仲有一個靚靚生日蛋糕,
真係超開心,開心過出去食大餐呀.......



9 則留言:

  1. 講多次生日快樂>3<
    好warm呀,好sweet,包包好叻仔

    回覆刪除
  2. 過幾多日,
    就係你地既結婚紀念日啦~
    有冇諗住點慶祝呀 ?

    回覆刪除
  3. daidai,
    多謝晒......
    俾包包知道又有人讚佢,佢又會偷笑......^^

    回覆刪除
  4. ed....
    冇乜特別呀,有乜建議...^^

    回覆刪除
  5. Happy Birthday!! :)
    好冧!!

    回覆刪除
  6. 這個係埋雪糕CAKE?
    我年年生日都係這間BUY喎

    回覆刪除
  7. 傻豬didi.......

    個蛋糕我c6整架......

    回覆刪除