Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月3日星期一

試用新產品-- Watsons Man 控油系列

首先多謝Watson PR 小姐 Christy
送出試用新產品-- Watsons Man 控油系列
我家的包包十分高興,佢話終於有佢份喇....
呵呵....男人總有愛美的時候....
睇下有乜東東先.....

有....
男士控油潔面乳(30ml)
男士控油爽膚水(30ml)
男士控油保濕啫喱(30g)
原來係一個旅行裝......

以下是我家的包包的用後感....
:包裝好得喎....果醬:你講下點得法....
:唔女人攞.....你知啦,響街攞出黎用好外眼架麻....
黑色襯綠色幾靚,我好鍾意....
果醬: ok ok 明白晒....

果醬:我地依家試下洗面乳先,你覺得味道ok嗎?
: 好ok喎....
(加水起泡)
: 依要加多d水先可以起泡,泡泡好滑,好似cream(包近日愛上整蛋糕),搽上面,初時冇乜特別,慢慢有冰凍感覺,夏天用一流....
洗完不會太乾燥......有保濕效果。

洗完面就用爽膚水
用法非常方便,倒少少響手上拍上面就可以,
包包跟住指示,拍上面,不消一陣吸收晒,
仲好清爽,好好呀.....

爽膚之後就搽保濕啫喱.....
啫喱是淺淺綠色既水水狀的...
搽上面.....需要少少時間去吸收,
但吸收左之後超級清爽....
包包好鍾意,佢話平時d cream 好笠。原來男人真係好怕笠....
依家可以保濕又清爽實在難得....

這系列東東的價錢不太貴,十分吸引....
...

咁好用,包包你記住介紹你d好同事好兄弟一齊用....


佢話如果呢個系列可以出eye gel就好喇.....
愛美的男人.......


其實呢個系列有以下既東東架,
屈臣氏男士控油潔面乳($39.9/100ml)
屈臣氏男士控油磨砂潔面膏($39.9/100ml)
屈臣氏男士控油爽膚水($59.9/125ml)
屈臣氏男士控油保濕啫喱($79.9/50g)

男孩子又多一個好東東用,
女孩子又多一個好東東買喇....
有時間去睇下啦.....

6 則留言:

  1. hahahaaaaa
    d對話好好笑~~~~~~
    我個c6要強逼性用.....

    回覆刪除
  2. daidai,
    你估唔到包包好白痴架.....^^

    包包都唔係好好多,
    我唔叫佢,佢一定唔會自動自覺.....><

    回覆刪除
  3. 我 c6都係呀 ~
    雖然愛靚,
    但唔用呢 d ga~

    回覆刪除