Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月27日星期四

自家製蛋撻

呢排同包包愛上響屋企整東東,
上次整完蛋糕,今次整蛋撻,
冇諗過一次就成功,
第一set皮太厚,蛋漿太少,
第二set皮太薄......
第三set終於成功喇.......
試過一個人整,好辛苦,好似不斷同我焗爐鬥快咁,
唔好玩.......


不過包包都講得岩,我地好好享受整東東既過程,
係咪成功根本唔緊要.....
咁又係響整既過程,我同包包一路傾計....好似明白佢多左好多咁,
感情亦好左好多......


4 則留言:

  1. 嘩~
    曲奇皮的,
    我鍾意呀 !!!!!!

    回覆刪除
  2. ed.....chloe...
    我同你地一樣鍾意食曲奇皮.......
    我地好夾呀.....^^

    回覆刪除
  3. hehe,
    我尋日都食左個曲奇皮蛋撻,
    不過你的好像好味好多啊:P~~

    回覆刪除