Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月13日星期四

一年喇...

真係不知不覺已經結左婚一年喇,
包包好好專登攞左兩日假陪我,
原本打算出去行下,但係因為母親節,我地邊度都冇去,
留在家中整蛋糕.............
已經好滿足..........
整左幾個蛋糕,當中有一個成為了我們第一年紀念日蛋糕.........

真係有意思,因為係我地一齊整架........

當晚我地倆口子去左新加坡餐廳食晚餐,
唔多人,食得好開心............
希望以後既每一年我地都要咁開心...........

4 則留言:

  1. 恭喜!
    上月底也是我結婚周年紀念(2年了)
    我問c6送我什麼作結婚周年禮物,
    他說: 我送了bb給你了!
    你話!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!佢!!!!!!!!
    >x<

    回覆刪除
  2. 咁........佢又冇錯喎......^^
    送乜鬼吖....
    我都問過自己有乜想要......
    原來我真係冇嘢想要,
    只係想同佢一齊開開心心.......^^

    回覆刪除
  3. JAM, 你真的是個很sweet 很好的女人呀~~~

    嗯嗯嗯..其實真的沒有什麼重要過有個人在身邊呀

    祝你們天天年年都咁幸福, 恩愛~

    回覆刪除
  4. didi,
    你都係一個令人喜愛的女子,
    好鐘意同你傾計...
    下次要再傾.....^^

    回覆刪除