Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月14日星期五

三個幾月大既侄仔

不知不覺我侄仔已經三個幾月大架........
呢日母親節大家都返左阿媽屋企.........
包包仲緊張過我,提早左出門.....
主要目的係同BB玩.......
大個仔左好多.......
包包一見到我抱得掂就話要抱要抱.......
佢好搞笑又想抱又要驚........
好喇,抱住俾你玩下先.......
都係姑姐抱我舒服.........
表演食手手........
唔知幾時到我有BB呢........^^


4 則留言:

  1. 加油加油,養好身子,生返個bb,咁我地可以一齊推架bb車出黎同bb玩~

    回覆刪除
  2. daidai,
    好呀,承你貴言.....
    不過我地仲未開始呢個計劃......
    仲有少少問題仲諗梗....^^

    回覆刪除
  3. daidai行先,跟住到你。haha
    明天見。

    回覆刪除
  4. lovebeauty,
    承你貴言.......^^

    上次聚會準備左禮物俾你,
    明天帶返俾你先......^^

    回覆刪除