Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月28日星期五

Anpanman 毛巾仔

我真係好鍾意麵包超人架,
有幾鍾意.......!!!!!
雖然依家好努力儲錢,但係........一見到靚既麵包東東都會心動心動,
不過都會買一d實用既東東先買........
一直好想好想買條麵包既大毛巾.....
終於俾我買到喇........

(我曾經諗過洗唔洗買多一條黎儲....
但係諗諗下都係唔洗,因為我根本唔捨得用......
可能有寶寶既時候俾寶寶用就捨得....^^)
夏天來了,我鍾意帶一條毛巾出街......
(好環保呀........)
買左兩條........

呢條一面係紗巾........

3 則留言:

  1. 果醬,我都儲左一堆公仔毛巾,就快有用了!
    以前好唔捨得用,
    但係而家好捨得留比bb用^v^

    回覆刪除
  2. daidai,
    其實我都已經買左一大堆......
    自己唔捨得用留俾BB用.....

    回覆刪除
  3. daidai,果醬,

    你地好可愛啦~
    呵呵呵..............

    回覆刪除