Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月12日星期三

母親節蛋糕......

母親節要同媽媽慶祝又要同奶奶慶祝,
我地倆口子剛愛上整蛋糕,
一於整個蛋糕俾佢地,等佢地開心下,
我地又有得玩下,
星期四已經買齊晒材料,星期六一早就開工,
倆口子整呀整呀,分工合作,一齊努力整.......
第一個整左個Blueberry.......
成功,因為上次包包都係整呢個俾我.......
根住就整一個全新既..........
點知,我地整果個係綠茶mousse紅豆蛋糕,
由三層組成,差不多每一層都有失敗過,
買左既材料差不多用晒.........

幸好我地從每次失敗都學到嘢,
終於整好一個,不過都係失敗之作,
但係冇辦法啦,d材料用晒.........

三層架.......^^

雖整呢兩個蛋糕用左我地好多時間,
但係又因為呢兩個蛋糕我地對左兩日,
傾左兩日計,包包又多左好多地方比我欣賞,佢真係好叻架.......

4 則留言:

  1. 有孝心之餘又增加兩口子感情,好溫馨呀!

    回覆刪除
  2. 係呀,平時我同包包太多自己既興趣,
    好少可以咁多對住既時間,
    所以今次整蛋糕真係意義重大架.......

    回覆刪除
  3. 唉,
    你就好啦~
    我 c6 呢排話我唔理佢,
    唔識去關心佢,
    我聽到之後 O 晒嘴.
    攪到我好唔開心.
    唯有走去煲"美男",
    去搵我的"情夫"張根碩 安慰一下.^v^

    回覆刪除
  4. 難得兩人有共同興趣,
    好溫馨呀!

    回覆刪除