Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月10日星期一

my breakfast

近日我的包包愛上整蛋糕,
繼上次整生日蛋糕之後,
今次焗清蛋糕,
兩口子飯後就忙忙忙,
傾下計又整下嘢,
叮叮........焗好喇,
熱熱的.....好香喎.......

包包見上次我攞生日蛋糕返公司,同事們都好欣賞,
所以佢整多一個少甜版俾我帶返公司同同事分享.....

4 則留言:

  1. 我又要食))))
    因為我唔食cream,
    所以,我最鍾意食清蛋糕o架!

    回覆刪除
  2. "daidai,我拜託你唔好周圍騰啦"<<呢句我笑左出黎,我奶奶都係咁講........

    btw,
    包包好叻仔,你真訓練有素,第時實識得開奶比bb飲!!!

    回覆刪除