Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月20日星期四

Lunch time 小天使.........

公司lunch time有小手作班,
今日行走廊時知道今日有班,
但我冇報名,但係同事好好,
叫我一齊上堂,
所以我就有機會學整小天使喇......
好開心,原來都幾容易整,
最難係串針.........

6 則留言:

  1. 你公司咁好既,
    有小手作班上~
    是作電話繩用的嗎 ?

    回覆刪除
  2. 真好的員工福利~ 我OFFICE最多都係食食食......

    回覆刪除
  3. ed......
    可以當鏈咀、電話繩.....
    乜都得架......^^

    回覆刪除
  4. daidai,
    我公司都成日食架,
    你見我想瘦都難就知啦.......^^

    回覆刪除
  5. didi,
    都幾好架,
    有得玩又有得學野......^^

    回覆刪除