Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年5月18日星期二

五月聚會@Pokkka cafe

五月份既聚會又黎喇.......
今次去左愉景新城既Pokka Cafe.......
睇下家言妹妹個兒童餐幾豐富.......
我都想叫一個呀.......^^
睇下我地食乜東東....
不過我發現每次食乜都不是重要,
最重要係出黎傾下計,見下大家......







每次都令家嗚哥哥瘋狂既芒果雪山.......

兩個冇嘢玩,玩自拍.....^^

好精靈的大肚婆daidai.....
乖左好多既家言..........

勁搞笑.....
最後來一張合照........

5 則留言:

  1. 六月再玩過,我要搵埋QQ~

    回覆刪除
  2. 家言妹妹個肚好圓, 好可愛!

    回覆刪除
  3. QQ有排都未返......
    我果日見完豪哥同左佢去吃東東,
    吹左一陣水.......

    家言妹超搞笑....^^

    回覆刪除
  4. 我一號返啦!16-20去上海...
    你地擇定日子啦!

    回覆刪除