Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月10日星期四

16 wk喇......

已經16 wk喇,

老公問我遲d洗唔洗影大肚相.........

我諗過,唔洗.........

因為我唔想只係記底八九個月既相,

我想久唔久就影,等BB大個可以俾佢睇番.......

早排買左個新鏡頭,同我出街都會帶相鏡,久唔久就影影影......

呢日係年初一(15wk),響屋企又影影影



4 則留言:

  1. 大肚婆唔方便走來走去,時不時影啲相UPDATED吓,給我們知道妳的近況....祝願:幸福快樂!!!

    回覆刪除
  2. 有無肥到先?遲d就會feel到胎動......
    可惜我沒空去daidai家......5555

    回覆刪除
  3. didi,

    thx.....

    anna,
    好呀,久唔久就會影相update下大家......

    lovebeauty,
    暫時仲未feel到佢郁呀,
    不過好期待......

    回覆刪除