Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月28日星期一

BB展收獲

好友送贈一張BB展指定日期既入場卷,

星期五放工,由於老公有節目,所以一個人走左去睇,

依.....唔多人喎,大肚婆一個人都可以輕鬆行,

行左兩個鐘,睇下我既收獲先.....



呢d全是免費既......

有紗巾仔、口水肩、手巾仔、尿片、chicco洗頭水、濕紙巾、

奶粉sample、孕媽媽書、襪仔、筆袋、小玩具、音樂碟、

筆同memo紙,真係乜都有.......

紅色果個包包打開就係呢d.........

之後行左去荷花......

見到個好靚好清既口水肩........

買..........

仲買左兩件衫仔...........

買左托腹帶俾自己............

hehe........看來我應該冇產婦公主病,

以上呢d野我一個人搬晒番屋企...........勁.........

6 則留言:

  1. 做左 媽媽 之後,
    會發覺平時好 LIKE 買野俾自己,
    變左好 LIKE 買野俾 BB 哦!

    回覆刪除
  2. ed mama,
    咁又係喎,買少左俾自己....
    買左俾BB......^^

    回覆刪除
  3. 今日我都買左衫仔比BB,勁開心,得閒我又POST下先~

    回覆刪除
  4. daidai,
    bb 衫真係好靚......
    快d post分享下......^^

    回覆刪除
  5. 產婦公主病.... 哈哈 ! 
    咁令我諗起 平時我都無病架 
    但係一到某d時候 就會有公主病 好似結緍週年公主病 情人節公主病 經期公主病 聖誕公主病.....

    繼續祝福你同bb !

    回覆刪除
  6. reddy,
    久不久做下公主都是正常既.....^^

    回覆刪除