Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月11日星期五

中獎.......

好啦,同大家分享番我過去三個多月既日子喇.......
仲記得當日,老公參加左毅行者,
我果日一早起左身同佢講左個電話,
之後又未瞓得番,
諗下.........不如check下.......
(女人的第六感......好準確.......)
嘩...........中左...........
(果一刻係呆左............試左一個月就中........六合彩又唔中.........)
心諗係咪真架...........
(雖然知道早上的尿液係最準既.........但係..........)
都係瞓多陣,起身先再check 一次啦........

安心地瞓..........
瞓醒........再check 一次............係真架喎.........
專登唔講俾老公知,只係話有份佢好鍾意既禮物俾佢,
等佢行完番黎,即時同佢講........
佢都呆左一下...........
先講出.........係咪我就黎做papa喇............^^

往後我就過住公主一般既生活喇..........^^

6 則留言:

  1. hahahhahaha...
    公主mama. 我都相信這刻會是很感動的, 大大說我第二時有左的話. 不是公主, 是老佛爺 kakaka

    回覆刪除
  2. didi,
    打算幾時做老佛爺呀......

    回覆刪除
  3. 未咁快啦
    下一個相標係上樓先

    回覆刪除
  4. 呢 份獎品好過中頭獎啦~
    好多 人恨都 恨唔到 呢 ~

    回覆刪除
  5. 方包真係好醒目,一擊即中......^O^

    回覆刪除
  6. ed,lovebeauty,
    都估唔到咁快中獎,
    都幾開心架......

    回覆刪除