Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月14日星期一

又平又抵的東西...

今日情人節,祝大家日日都甜甜蜜蜜......


我真是一個不折不扣的師奶仔,

最鐘意就係四出找D又平又抵既好東西回家,

你知啦,搵錢唔容易架,

(美麗的回憶........

仲記得同老公兩個人做五份工既日子,第一份工放工,第二份工又開工,

我老公比我勁可以三日三夜唔瞓覺,

我可以一個月唔放假,番晒三十一日工,每朝由06:00番工番到23:59,

放工番屋企沖完涼就瞓,瞓醒又番工,

我地成日笑說自己好似賣血咁,

屋企人都覺得我地好勁,邊有人可以日日番工架,

哈哈,就係果段日子儲左好多,因為日日番工根本冇時間用錢..........)



咬開每個都有血有汗架,

依家有左BB就更加要小心用錢,應洗則洗,應慳則慳,

慳得一蚊得一蚊,積少成多呀.......

(我地層樓就係一齊咁樣慳番黎架......
因為我地唔係出身響大富大貴既家庭,冇人會幫你買層樓,
所以好細個已經知道及明白,一定要靠自己努力,
直到遇到你,估唔到世界上有一個同我目標咁一致既人.......
果個就係我老公...可算是上天安排好吧.......
知足常樂,平淡是福....)



今日同大家分享我呢排買左既抵野........




早排靚太去買左支大大支既BB水($220),


LUNCH TIME路過卓悅,居然見到有,即刻入留支,


原本諗住只係自己用都好啦,


後來DAIDAI同我講原來BB都用得,咁又好喎,


BB用就要睇下個EXPIRED DATE,響瓶底印住2013年,


兩個一齊用2013年一定用得完啦.....正.....






行過卓悅又左睇睇右睇睇.........


咁靚架.........


清清地.......減左價依家只係$69.......


買一支先..........

5 則留言:

  1. 真係好叻呀
    SAVE到錢又買好正野

    回覆刪除
  2. 我個個月冇錢餘,奶粉又加價了,準媽咪你要好好格價呀~

    回覆刪除
  3. didi,
    你都要好好儲定錢喇,
    有左BB有排你洗.......^^

    daidai,
    我琴日先行左一轉....
    哇.......d奶粉好貴呀.......

    回覆刪除
  4. 好在 我0個時 冇而家 既 搶奶粉潮....
    你 地 就慘 d 啦~

    原來 你 同 廖生 咁勁 ga ?~
    d $$$$ 真係 有 血有汗哦~
    要 好好 利用,
    唔好 俾 d 衰人 騙財哦~

    回覆刪除
  5. ed,
    我打算餵人奶呀....
    如果我可以的話......hehe.....

    我地相信有負出先有收獲,
    唔辛苦點得世間財,
    我地兩個用錢都好小心,
    儲錢真係好辛苦架.....

    回覆刪除