Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月18日星期五

Mustela防紋膏

懷孕三個月就要幫肚肚搽防紋膏,
市面上真係好多選擇,
所以都揀左好耐先決定用Mustela

因為呢個牌子已經有六十年歷史,通過測試,成份天然,安全可靠,
(呢個牌子話一知道有左BB就可以用架喇.....)
適合母乳餵哺期間使用....
老公好鐘意錫BB,佢食左都唔怕.....
佢既氣味好清香,
我次次搽完,老公都話BB好香.........(明明係我好香.......)

一次買左兩支($300/支),個姐姐好好人送左兩包產後收身gel俾我,
我仲入左會呀(邊個姐妹要買野,出聲呀,我有折呀....)
Mustela除左妊娠護理系列,
仲有嬰兒系列、嬰兒皮膚問題系列同防曬系列,
有興趣可以去佢專門店睇下,佢地d sale姐姐好好人架。

4 則留言:

  1. 你係唔係 只 塗肚皮,
    會唔會 塗埋 全身 ga ?

    回覆刪除
  2. 果時我係去護協買的,d姑娘話可以塗胸,大腿,手臂內側和patpat,總之會鬆的地方都要塗架!

    回覆刪除
  3. mustela個姐姐教我,呢支可以搽肚+patpat同大腿,
    胸就要搽第二支......
    不過我手臂都有少少痕,所以會再搽body lotion按摩一下.

    回覆刪除