Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月27日星期日

BB叫我起身........^^

今日星期日放假天,
瞓晏左,瞓到八點幾都未起身,
個肚突然震震震,BB踢腳仔.........
可能平時我六點幾已經起身,

日日起身都會叫BB起身,同佢講早晨,
媽媽要去番工喇.......

佢都習慣左早起,今朝佢見我晏左都未起身就踢我,叫我起身......
BB你真係好醒呀......
mama 錫晒你呀...........^^


2 則留言:

  1. jamjam..見到你咁enjoy...真係好好呀!!好開心!!

    回覆刪除
  2. didi,
    第日你做mama既時候都會咁架......
    真係好開心架.....^^
    感覺到佢郁郁下........

    回覆刪除