Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月8日星期二

老公整既芋頭糕

老公年年都會整糕,
今年我唔可以食蘿蔔糕(老公都整左俾我媽),
專登整左芋頭糕俾我......
個樣好得喎.......
煎少少黎試下先.....
好得喎,唔咸....仲好多材料.........
正呀.........
下年我要再來一個呀.........
今年,我將執屋既重任交左俾老公,
(我只係執左自己個好似黑洞既衣櫃only.....)
老公好好,一日執一d,
到年三十晚我放工黎到屋企,
一打開門.........
真係哇左一聲出黎,
成間屋好整齊好乾淨,
我真係讚佢呀..........

3 則留言:

  1. 你老公真係好good呀
    我羨慕呀

    我大大成家人都唔拾架,even"有人"拾左,都一會變返原形!!!

    回覆刪除
  2. 步步高陛!
    方包好乖仔!
    一定是個好爸爸!

    回覆刪除
  3. didi, daidai,
    係因為我左BB唔執得屋佢先出手執咋,
    舊年都係我一個人執晒架.......

    回覆刪除