Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月23日星期三

一年一聚@菜茶

好姐妹屋企每年都一定會整菜茶,
上年第一次食,真係好好味,
今年佢屋企又整左,邀請我一家上去食,
真係好好味呀,
我食左工碗幾,老公食左五碗........
伯母好好人叫我去年帶BB上去一齊食........
真係感激好姐妹一家.....
過兩日係好姐妹的老公(他是我老公的朋友仔)生日,
所以老公專登整左個生日蛋糕俾佢,
佢好感動呀....^^

4 則留言:

  1. 得我地個邊先有咋麻
    我也是海丰人

    回覆刪除
  2. didi,
    你識唔識整呀......
    不如出年你整吖.....
    好想好想食呀......

    回覆刪除