Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月1日星期二

利事封

舊年第一年派利事,所以專登去買靚靚利事封,
今年原本都想去買架,可惜力不從心,
根本冇力行去買........
但係都有靚靚利事封用........
係是幾日響一田買野時候換架.........
都幾靚.........

仲有麥當當既利事封.........
但好搞笑.......
一包利事封只得兩大個.........
真係多到呢.........
睇到O晒咀............
.........今年我決定用匯豐既利事封.........
阿媽話..........匯豐利事封先係好野,
你無一百萬響佢度,佢都唔俾利事封你呀...........^^
是但啦,我無力出去買喇........><

4 則留言:

  1. 我都買左d好令既利是封仔

    回覆刪除
  2. 我要帶皮皮逗利是!
    卡卡卡(奸笑)~ 媽咪袋哂!

    回覆刪除
  3. 好令呀 ~
    原來 本我都諗住 買 ga ,
    但又覺得好 唔 環保,
    而且, 每年 奶奶 都會 俾好多 利是 封我用,
    所以 最後都冇買~

    回覆刪除
  4. 太可愛了 比著我會攞黎做標本 紀念品 唔捨得用 

    回覆刪除