Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月15日星期二

情人節蛋糕....

情人節是一個大出血既日子.....
自從有了自己的小屋之後所有大日子都會留在家中,
一來以免出外同人迫,二來不怕被砍一頸血.......
今年更加不會外出,
留在家中用餐,
餐後,老公攞左個蛋糕出黎.........
(我放工時又買左一個小小蛋糕仔......)
個蛋糕係佢整架.........
切開睇下.......
哇.........朱古力蛋糕.......
自己焗架.........超強勁呀.......
好好味呀.........
我俾100分.........
我真係不用什麼名牌名貴的禮物,
只要你有心,我什麼都開心.........


5 則留言:

  1. 如果我有個小屋 我想我也會喜歡留在家里
    你們家包包真真的好棒
    以前我也向往有個很會做東西給我吃的老公呀
    不過現在嫁了 算了吧 haha

    回覆刪除
  2. 我老公其實係唔識煮餸架,
    佢只係識煎牛扒同整蛋糕架咋....
    不過佢整d蛋糕就真係整得幾好....
    我都讚佢.....

    回覆刪除
  3. 有機會都要試吓你方包d蛋糕...
    你老公又真係幾掂,唔怪得你變咗公主喇...

    回覆刪除
  4. lovebeauty,
    係變左一個肥公主先岩.......^^

    回覆刪除
  5. 果日ed mama上黎探我,
    有食到我老公整既蛋糕呀.....^^

    回覆刪除