Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年2月16日星期三

好抵既BB soft moisturising milk

又買到好野,
BB用既野唔敢亂買,俾我響網上找到團購,
係Chicco 既Soft Moisturising Milk 200ml
原本要$118依家只需要$68就買到,
由於係響Chicco專門店取貨,
所以唔洗擔心係假貨,質素有保證。
今次連老公都讚我叻呀.........

3 則留言:

  1. good job..看清楚埋過期日子呀 知唔知道!1

    回覆刪除
  2. didi,
    你好細心呀,你第日一定會是一個好媽媽.....
    我睇左喇,我諗BB用晒都未過期....

    回覆刪除
  3. 嘿嘿...第一次有人咁讚我,勁HAPPY呀...

    回覆刪除